onsdag 17. november 2010

NOAH FAKKELTOGET

Som noen sikkert har fått med seg nå, så er jeg sterkt motstander av pelsindustrien og mener at pels har ingenting på en menneskekropp å gjøre.
Denne industrien gjør meg ekstremt provosert og at norge gladelig deler ut mine skattepenger til dyretortur hvert år gjør med forbanna.
Jeg syntes det å gå med pels er ekstremt harry og vitner om en person som ikke er spesiellt oppegående.
Her er noen bilder fra fakkeltoget i oslo.







Hvis det er noen flere fra motenorge ( designere, stylister, fotografer, modeller, sminkører, frisører etc ) som ønsker å være med og vinne over pelsindustrien, så har vi en underskriftskampanje som heter
MOTE MOT PELS, med Kjell Nordstrøm, Hilde Marstrander og meg i spissen. Vi ønsker å samle alle dere til neste nr av NOAH bladet. Skriv gjerne navnet deres i kommentar feltet her, så setter jeg dere opp på listen.
Dette er en viktig sak dere!!!!!

4 kommentarer:

  1. Det er bra , fordi hvis alle menensker hadde tatt ansvaret og kjœrligheten til dyr alvorlig og boikottet alle klesplagg med pels, hadde denne nœringen vœrt en saga blott .
    Personlig har jeg problemer med å forstå at noen har samvittighet til å bœre sånne plagg .

    SvarSlett
  2. Margrethe Gilboe er med! Dette er så bra at du gjør Fam!

    SvarSlett
  3. Jeg så dere stod utenfor Stortinget for jeg spiste middag på Cafè Christiania :o) Skulle gjerne ha vært med, men skulle på konsert.

    SvarSlett
  4. Flott, setter Margrethe opp på listen!

    SvarSlett