tirsdag 26. oktober 2010

LADY GAGA OSLO 16 OKT!

Som alle andre i den byen her, var jeg også på Lady Gaga konserten 16 okt (også min 30.års dag) så perfekt timing!
Jeg syntes konserten var helt ok, hun har vært bedre før.

Men etter mer en 2 år på konstant turné er det ikke rart dama ikke orker å gi 200 prosent hver konsert, noen ganger har man en dårlig dag og det syntes kanskje hun hadde i Oslo, sikkert mange som er uenige med meg.


Jeg digger nok Gaga mer for den hun er, hennes meninger og hvordan hun kler seg enn for musikken hennes.
Har vært litt heldig å ha hatt litt med henne å gjøre siden vi traff henne ved juletider i 2008. Dette var før jeg visste hvem hun var.
Må si at hun er en rimelig rå dame:)))


Lady Gaga, Sherryl, Alfa og meg på Grand, desember 2008:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar